16 Temmuz 2013 Salı

O ses Türkiye jürisine bu sezon katılacak olan 2. isim açıklandı!

Bildiğiniz gibi bir kaç gün önce size O ses Türkiye jürisine Ebru Gündeş'in katıldığını söylemiştim ve yeni gelişmeler oldukça da sizlerle paylaşacağımı..


Bugün Acun Ilıcalı'dan yeni sezonun 2. yeni jüri üyesi hakkında bir açıklama geldi. Ortaya bir çok isim atılmasına rağmen bu isim kimsenin aklına gelmeyen ülkemizi Eurovision'da da başarıyla temsil eden Athena grubunun solisti Gökhan Özoğuz oldu. 
Acun'un bu kararından anlaşılacağı üzere bu yıl her müzik türünden bir sanatçı oturacak O ses Türkiye jüri koltuğuna. 


Bana sorarsanız iyi mi oldu kötü mü oldu diye benim de aklımda daha farklı isimler vardı ama Gökhan da eğlenceli ve sempatik biri. Rol aldığı O şimdi Asker film serilerinde de gösterdi bunu. Kendisini seven bir kitlesi de var. Eminim o da bu sezona renk katar diye düşünüyorum. Tabi başta yadırganacaktır illaki ama O ses Türkiye ilk başladığında da şu anki jüri üyelerinin hiçbirinin bu kadar renkli olduğunu bilmiyorduk.
O yüzden ben ön yargılı olmayıp yarışmanın başlamasını bekleyip ona göre değerlendirmekten yanayım.

O ses Türkiye'yle ilgili yeni gelişmeler oldukça sizleri bilgilendirmeye devam edeceğim. Şimdilik hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...