20 Eylül 2012 Perşembe

Justin Bieber - As Long As You Love Me


Şimdiye kadar özellikle ülkemizde 'küçük çocuk' diye eleştirilen fakat büyümesiyle birlikte değiştirdiği yeni saç modeli ve yeni imajıyla bambaşka biri haline gelen Justin Bieber yeni şarkısıyla başta ben olmak üzere tüm sevenlerini hatta sevmeyenlerini bile büyüledi. Şarkı tam anlamıyla farkını ortaya koydu. Herkesin ağzında 
şarkının nakaratı var.  
Özellikle de bu kısmı 
As long as you lo-lolololo-lo-lo-lolololo-lo-lo-lolololo-love me... 


 Başta ben şarkıya bir kaç müzik kanalında rastladım, daha sonra özellikle açıp dinlemeye ve sonra da bırakamamaya başladım. Kendine çeken acayip bir havası var. Bu arada söylemesi de çok keyifli :) Bütün şarkılarını eksiksiz dinlememiş olmama rağmen şimdiye kadar gösterdiği gelişimi görebiliyorum. Başarı grafiği hep + yönde.



Ayrıca şarkıya çekilen klip de çok başarılı. Nadir yakalanan şarkı & klip uyumu ve izleyenlerde bıraktığı etkileyici his bu klipte yoğun bir şekilde var.
Kısacası şarkıyı ve klibi çok beğendim.
Sizler de bir göz atın derim.


Justin Bieber - As Long As You Love Me ft. Big Sean





1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...